MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Monday, March 19, 2012

TaMAn BoTAni ShaH aLam


eh..shah alam ada taman ke??. mmg ada pn taman nie dlunya di kenali sebagai Taman Pertanian Bukit Cerakah mula dibangunkan pada 24 April 1986 sebelum dimasyhurkan menjadi Taman Pertanian Malaysia Bukit Cahaya Seri Alam oleh Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Al-Haj ibni Hisamuddin Alam Shah Al-Haj pada tahun 1991.

Bayaran masuk hanya rm 3 rggt je..klu nak msuk kat taman iklim empat musim kne lg rm3 rggt le..
klu pg sni x lengkap klu x pg taman iklim empat musim..
nie salah satu tarikan kat sni..salji dan ais di Malaysia? Pelik tetapi benar nie la tarikan taman nie..di Taman Iklim Sederhana Empat Musim kita boleh merasai suasana empat musim hanya di dalam bangunan. kita boleh nikmatilah kecantikan musim bunga, kehangatan musim panas, lambaian musim luruh dan kedinginan musim sejukdi dlm bngunan nie..
mengikut kta pnjaganya taman empat musim nie di ilhamkan dari org kg je..rupa-rupanya org kg my love hehehe..org kg kat daerah jasin jd prmintaannya telah direalisasikan oleh perdana menteri ketika itu Tun Dr Mahathir..
antara gmbr yg smpat aku snap..


thanks my love...

2 comments:

  1. sebaya kite la eeekk taman ni.. bulan april lg..

    ReplyDelete
  2. hehe..biasa la kita kn kaya dgn no 4 & bulan april...

    ReplyDelete