MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Tuesday, March 13, 2012

eNtAh

ape yg aku nak cete ye..ermm..aku amik ni sbgai 1 pngajaran dlm hdp aku sndri..mgkin aku terlupa tgk sekeliling aku mgkin ada org yg x ske aku kot atau ada mslah dgn aku?? aku de wat salah kot?? hdup aku hanya keje & hapy with my love mgkin ada yg x ske kot..mmg aku yg  salah aku akui..setiap insan lakukn kesilapnkn..nie blog aku & org tu leh trus brhubg dgan aku pe x slah pn..aku slah korg leh bg tau kn..tgalkn komen @ yg kenal tu leh trus jmpe kn aku leh perbetulkan kesilapan yg aku wat..
aku wat blog nie ske2 x de kne mgena nak jtuh kn atau ape pn..mgkin ada sesetengah tu x dpt trma ape yg aku wat..aku hrap dia leh jmpe aku sndri & ckap..x perlu gunakan org lain..blog nie hak peribadi aku jd x perlu nak copy & hebohkn kat org lain..
cbe byangkan hak peribadi anda sndiri di gangu msti la mrahkn bgitu juga aku tp klu ada yg aku wat slah korg leh trus jmpe aku..
x de salah pn aku terima ape jua kritikan dr korg..atau pn mgkin mereka x dpt terima perubahan yg aku wat kot..bg aku hidup hanya sekali jd wat ape jua yg aku ske cma jgan gangu hak aku..
tiada salah atau betol tp allah maha mengetahui setiap hambanyakn jd sepandai-pandai tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah jua..1 hari nti aku pasti akan tau sape yg telah memusnahkan hidup aku..
mgkin dia x de blaja dosa & pahala kot.mgkin dia srnak wat org lain cam nie kot.erm..biar lah ape jua yg dia wat pd aku cuma aku berdoa bhwa dia akan merasa seperti mana yg aku rsa tp mgkin dlm situasi yg berbeza..
ingat takdir x selalu menyebelahi kita..jgan sesekali kita melukakan hati seseorg yg pastikan 1 hari nti kita akan terima balasan di yg maha ESA..

No comments:

Post a Comment