MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

Follow by Email

CaLeNDer Si MonTOK

Friday, December 30, 2011

NeW YeaR 2012..

Hari nie hri terakhir bekerja bagi cmpny aku..aku nak ucap selamat tahun baru smga tahun yg mendatang ini akan memberikan aku lebih kekuatan utk meneruskan kehidupan..
segala kenangan yg lalu akan aku simpan dlm diary aku yg x akan aku buka lgi..
biarlah ia menjadi pembakar semangat utk aku terus berjaya dlm kehidupan aku..
selamat tinggal penderitaan..
aku akan terus bangun bersama-sama my love disisi aku..dia byk g aku semangat tuk aku terus berjaya.walaupun dia jauh aku akan terus bersamanya..


nie pic aku bg kat my love sbb dia ske sgat kat spongebob..
nie last i want to give my love (ikan buntal)..



thanks B sbb sntiasa berada disisi ayg selalu walaupun kta berjauhan sekarang..

Thursday, December 29, 2011

MenJenGah TahuN Baru 2012..

Hnya tgal beberapa hri lg tuk tahun 2011 melabuhkan tirainya..kini hidup ku diceriakan oleh my love (ikan buntal)..aku redha & pasrah dgn segala ketentuan dari ALLAH tuk kehidupan aku kini & seterusnya..

aku akn terus disini menanti dri mu kerana aku tahu dia akan sentiasa di sisi aku ketika aku susah mahupun senang..terima kasih B kerana mengizinkan aku tuk berada dihati mu..

untuk mu my love..

Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

dikau akan sentiasa ada di hti ku my love...


Wednesday, December 28, 2011

bOwLIng WitH FmLy..

cuti nie aku, my love (ikan buntal),mak usu,adk ecah,aca,abg ngah,fiza & faizul@ketam ke 1 plaza kat kuala selangor tuk main bowling...melepaskan kepenatan selepas knduri abg long..



mmg happy sbb my love ada disisi..miss u ikan buntal...

Monday, December 19, 2011

KeSunYIan...

Aku betul2 terasa kehilangan my love (ikan buntal) selalunya kat ofis ada 3 org skrag tggal aku & kak kom je..my love (ikan buntal) dah berhijrah..snyi sgt..i realy miss u my love..

walupun dia jauh aku ttp syg & ingat dia slalu..



just for u my love (ikan buntal)

It's been said and done
Every beautiful thought's been already sung
And I guess right now here's another one
So your melody will play on and on, with best of 'em
You are beautiful, like a dream come alive, incredible
A centerfold miracle, lyrical
You've saved my life again
And I want you to know baby

[Chorus]
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

[Verse 2]
Constantly, boy you played through my mind like a symphony
There's no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I've been rescued
I've been set free
I am hyptonized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful
You are...I want you to know baby


[Chorus]
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

[Bridge]
No one compares
You stand alone, to every record I own
Music to my hear that's what you are
A song that goes on and on

[Chorus]
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

I love you...like a love song...


lgu yg salu my love nyanyi..
lagu nie gak ring tone mjs dr my love..

Friday, December 09, 2011

SaTe HUt TanJoNG KaRAnG..

Tempat yg aku syorkn kat my love (ikan buntal) utk mkn mlm..sate & kuah yg sedap..tgk je la gmbr yg aku amk nie..satenya besar..1 cucuk RM 1.30 tp mmg berbaloi...

hehe nie gmbr my love (ikan buntal)....


mmg terbaek....thank my ikan buntal..

BreAkiNg DawN..

cite yg agak menarik utk di tgk jd aku & my love (ikan buntal) g la tgk kat LFS Shaw Centerpoint klang lepas blik keje..



sambil tggu cite tu kta org mkn la prosperity burger kat MD..




thanks ikan buntal...
love u..

Tuesday, December 06, 2011

OmBak Rindu..


Dari novel ke filem. Aku mmg suke cerita ni.amt menyentuh hti aku bila baca novelnya tp malang aku x msh x dpt cari lg smbngan cite nie yg ke-4.aku hrap 1 hari nti aku akan dapat cri jgak .

Semalam aku bersama my love (ikan buntal) tgk wyang cite nie..mmg best.. terbaek..terima kasih kerana dri mu sntiasa berada di sisi aku ketika aku perlukan dri mu..thanks my love (ikan buntal) love u.Lagu nie khas utk mu (my love ikan buntal)


lirik lagu ombak rindu
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku…