MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

Follow by Email

CaLeNDer Si MonTOK

Friday, August 31, 2012

Selamat menyambut hari kemerdekaan ke 55

aku mngambil kesempatan nie nak ucap selamat menyambut hari kemerdekaan ke 55 wat seluruh rakyat malaysia..
aku bgga mnjadi rakyat malaysia..
aku harap seluruh warganegara malaysia dapat mengekalkan kemerdekaan negara serta keamanan..

Wednesday, August 29, 2012

perhimpunan kelarga hj abd.hamid

pada 7 syawal telah diadakan perhimpunan keluarga hj abd. hamid ..pertemuan keluarga & berhari raya..
mcm- mcm makanan di sediakan..
layan gmbr yg smpat di snap...







Berhari raya..


gmbr aku & fmly beraya...

Friday, August 17, 2012

selamat hari raya aidilfitri

hari nie hari terakhir aku bekerja esk dah mula bercuti tuk sambt hari raya..erm..tahun nie agak berbeza sbb sume fmly sblah nenek aku akan berkumpul tuk wat rumah terbuka..kira mengenal sedara mara la..
majlis ni akan di buat pada 7 syawal nti..bayangkan flmy sebelah nenek aku yg ramai akn beraya kat sni..huhu..siap pasang khemah lg..arwah moyang aku nie kawin banyak jd ramai la sedara aku..
time nie msti la ramai yg menunjukn baju raya masing-masing..
bagi aku dan fmly mmg kami dah sepakat memakai baju warna kelabu..termasuk la my love (en.zabidi)hehe...
smga hari raya kali nie akan mengembirakan semua pihak...
aku mengambil kesempatan nie nak ucap selamat hari raya pada semua...
to my love selamat hari raya maaf zahir & batin..take care..

Wednesday, August 15, 2012

majlis berbuka puasa.

Hari nie x dapat buka pose ngan my love sbb ada mjlis berbuka ngan pekerja2 kat compny aku bekerje ni..
erm..ingatkan nak mghbiskan ramdhan nie brbuka ngan my love sbb mgkin hari sabtu my love dah blik kg..
nmpaknya x dapat la..x pe masih ada 2 ari lagi..baju raya my love pn aku lom bagi kat dia lg..
dah lama siap cuma lom basuh..hehe(my love sowi lambat)..mgkin esk @ jumaat aku bg kat my love la..
x amik gmbar lak baju my love x pe entri lain aku amik gmbr baju my love..baju my love aku yg wat sndiri..hehe..masih belajar lg..
tahun nie fmly aku sume baju sama warna termasuk my love sekali..
apepun kami sekeluarga tetap sehati sejiwa...

selamat hari raya..

Tgal lagi 3 hari lg je hari raya akan menjelma..aku mengambil kesempatan ni tuk mengucapkan selamat hari raya pada semua fmly serta rakan-rakan & x lupa wat my love..
hati-hati blik kmpg nti...hehe..

semoga hari raya yang bakal menjelang ni dapat mengembirakan semua...
SELAMAT HARI RAYA....
wat my love jgn lpe wit raya..hehehe..

lirik lagu pergi tanpa alasan by eren

Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi
Cinta yang dulu bersemi kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping bagaikan segelintir debu

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega
Semakin hancur hatiku ini tanpamu

Tuesday, August 14, 2012

Lirik Lagu Begini Caranya – Shaheizy Sam / Yana Samsudin

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku