MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Friday, August 17, 2012

selamat hari raya aidilfitri

hari nie hari terakhir aku bekerja esk dah mula bercuti tuk sambt hari raya..erm..tahun nie agak berbeza sbb sume fmly sblah nenek aku akan berkumpul tuk wat rumah terbuka..kira mengenal sedara mara la..
majlis ni akan di buat pada 7 syawal nti..bayangkan flmy sebelah nenek aku yg ramai akn beraya kat sni..huhu..siap pasang khemah lg..arwah moyang aku nie kawin banyak jd ramai la sedara aku..
time nie msti la ramai yg menunjukn baju raya masing-masing..
bagi aku dan fmly mmg kami dah sepakat memakai baju warna kelabu..termasuk la my love (en.zabidi)hehe...
smga hari raya kali nie akan mengembirakan semua pihak...
aku mengambil kesempatan nie nak ucap selamat hari raya pada semua...
to my love selamat hari raya maaf zahir & batin..take care..

No comments:

Post a Comment