MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Tuesday, December 06, 2011

OmBak Rindu..


Dari novel ke filem. Aku mmg suke cerita ni.amt menyentuh hti aku bila baca novelnya tp malang aku x msh x dpt cari lg smbngan cite nie yg ke-4.aku hrap 1 hari nti aku akan dapat cri jgak .

Semalam aku bersama my love (ikan buntal) tgk wyang cite nie..mmg best.. terbaek..terima kasih kerana dri mu sntiasa berada di sisi aku ketika aku perlukan dri mu..thanks my love (ikan buntal) love u.Lagu nie khas utk mu (my love ikan buntal)


lirik lagu ombak rindu
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku…

No comments:

Post a Comment