MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Thursday, December 29, 2011

MenJenGah TahuN Baru 2012..

Hnya tgal beberapa hri lg tuk tahun 2011 melabuhkan tirainya..kini hidup ku diceriakan oleh my love (ikan buntal)..aku redha & pasrah dgn segala ketentuan dari ALLAH tuk kehidupan aku kini & seterusnya..

aku akn terus disini menanti dri mu kerana aku tahu dia akan sentiasa di sisi aku ketika aku susah mahupun senang..terima kasih B kerana mengizinkan aku tuk berada dihati mu..

untuk mu my love..

Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

dikau akan sentiasa ada di hti ku my love...


No comments:

Post a Comment