MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Friday, December 30, 2011

NeW YeaR 2012..

Hari nie hri terakhir bekerja bagi cmpny aku..aku nak ucap selamat tahun baru smga tahun yg mendatang ini akan memberikan aku lebih kekuatan utk meneruskan kehidupan..
segala kenangan yg lalu akan aku simpan dlm diary aku yg x akan aku buka lgi..
biarlah ia menjadi pembakar semangat utk aku terus berjaya dlm kehidupan aku..
selamat tinggal penderitaan..
aku akan terus bangun bersama-sama my love disisi aku..dia byk g aku semangat tuk aku terus berjaya.walaupun dia jauh aku akan terus bersamanya..


nie pic aku bg kat my love sbb dia ske sgat kat spongebob..
nie last i want to give my love (ikan buntal)..



thanks B sbb sntiasa berada disisi ayg selalu walaupun kta berjauhan sekarang..

No comments:

Post a Comment