MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Monday, March 26, 2012

SeJEnAk..

setiap insan ada melakukan kesalahn x kira kecil atau besar..begitu juga aku...tp bg aku pkra tu x perlu di perbesarkan sbb x ptg dlm kehidupan pn..
knp masih ramai lg org yg suke sgt jga tepi kain org lain sedangkan mereka x melihat keadaan diri sendiri atau lebih senang aku ckap cermin diri sebelum nak kutuk org lain..
segala yg terjd sptutnya mereka pn amik iktibar bukan nak kecoh kat sume org ckp yg aku wat pkra yg salah..cube amik pkra yg positif dr ape yg pnh aku ktakn pd entri tersebut sebelum aku deletenya..aku rsa sume dah baca entri tu..cube renung ape yg pnah aku ktakn demi kebaikan semua..
setiap yg berlaku itu ada hikmahnya..jd kita perlu redha dgn ketentuan ilahi..cube kita pikir kehadapan bukan melihat kesalahan org itu & terus menghukumnya..mgkin ada betul @ tidak ape yg pnh aku kta kan tu tp bg aku kita harus pndang kedepan untuk menjadi yg lebih baik & terus berjaya dlm hidup..

5 comments:

  1. betul tu.. cermin diri dulu sebelum mengata org len..

    ReplyDelete
  2. citer ape plak? lantak diorg la,, kite punyer blog suke hati la nak post ape pun. diorg jeles kot,, huhu

    ReplyDelete
  3. mmg slah aku pn post yg x sepatutnya tp dia org nie mulut x reti diam wat aku skit hti je..

    ReplyDelete