MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Monday, March 12, 2012

MuTIaRA KaTa

 Entri yg boleh menguatkan semangat aku..suka hati la kan blog aku nak tulis ape pn..


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya"
- nie byak berlaku skrg bdjt lawa tp ilmu di dada x mencukupi (aku pnye pndpt la)

"Jangan mengukur kebijaksanaan seseorang hanya kerana kepandaiannya berkata-kata tetapi juga perlu dinilai buah fikiran serta tingkah lakunya"


"Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan."

"Orang yg paling berkuasa adalah orang yg dapat menguasai dirinya sendiri."

"Orang yang paling tidak bahagia ialah mereka yang paling takut pada perubahan"
- nie aku plg suke..kta mmg ptut lakukan perubahan x kira di mana pn kita berada..


nie mutiara kta yg leh dijdkn panduan..bg aku ianya amat berguna supaya kita tau arah tujuan hidup kita & kita x kan terpesong.

No comments:

Post a Comment