MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Friday, March 02, 2012

ScRaP BooK..

X tau hdiah ape yg aku nak bg kat my love..tp setelah aku berpikir aku gnakn ape yg ada je tuk wat sesuatu yg bleh disimpan utk jgka msa yg lama..hrap2 ianya boleh disimpan sampai ke masa tua kami dan boleh ditunjukkn pada anak2 kami nti..(berangan je hehehe..)

setelah aku puas berpikir aku pn decide tuk wat 1 scrap book tuk ikan buntal..walaupn ianya x la secantik yg dibuat di kedai tp ianya terhasil dr kreativiti aku sendri..

firstly aku kumpul gmbar2 kami dr mula kami kenal sampai sekarang n aku print ink hitam je..huhu..x smpat nak g cuci gambar byk sgt..then aku wat la ikut suke hti aku la nak wat cam ne..

dan hasilnya spt dlm gmbr....huhuhu...

cik teddy nie aku kaler sndiri..aksesori tmbahan la...

cik teddy blue..huhu..

nie masa malam dinner Promex kat genting..






































jd terhasil lah scrap book nie..aku harap my love akan sukekn nya (hope sesangat huhu...)
thanks my love..i love u...

1 comment: