MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Thursday, March 01, 2012

1 AnNiveRsarY

Hari nie gak adalah ulgthun pertama perkenalan aku dgn ikan buntal..terima kasih B..segala jasa mu akan ayg kenang seumur hidup ayg..cam x pecaye je hbgan kami kekal hgga sekarang aku bersyukur di ketemukan dgnnya ikan buntal (zabidi)..terlalu byk suka & duka kami harungi bersama....



Masih aku ingat luka yg berada di ibu jarinya..luka tu akan kekal seumur hidupnya..pling aku ingat bila bini no1 dia (kete kesayangan my love gen2) nya msuk ke bengkel sbb tgki myak htam pcah...
my love seorang yg amat sabar..segala kehendak aku selalu dia turutkn..cuma aku tkut aku nie myusahkn hidupnya je...
B ayg harap kehadiran ayg dpt mengembirakan B...



My love thanks to u....i love u...

No comments:

Post a Comment