MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Wednesday, June 15, 2011

sepupu ku..

Nie lah antara adk-adk sepupu ku yg aku ngam..dia org mmg ok je cuma dia org nie dok jauh ckit kat johor jd x la selalu dpt jmpe..Kadang-kadang aku jd model tuk dia org melepaskan kreativiti msing2..tp mereka mmg pndai..i love u all (e-cah,awek kcik & baby@anis)..

 Nie aku ngan sepupu (intan norjuliana) & ank buah (kaka) ank sepupu ku..

 Di KLIA sewaktu menyambut kepulangan atuk yg kembali dari menunaikan Haji..Alhamdulilah segalanya selamat..

Aku & awek kecik (nor atirah natasya)
 Aku ,awek kcik (nor atira natasya) & baby (nor atira anisah)
 Antara hasil2 si kecik nie menunjukkan kreatifviti masing-masing..
 aku jua x terkecuali..hehe..
 Nie nor atira natasya..aku pgil die awek kcik & dia pgl aku awek bsar..Die nie comel cam mamak sbb ayh dia brketurunan mamak..rambut dia yg aku suke panjang..
 Comel die nie..
 Nie baby nama btol nor atira anisah..die nie cian ckit sbb kulit dia snsitif sjak kcik..hrap dah bsar nti hilang la..kadang-kadang sampai berdarah kulitnya..kulit dia x leh kering..lg pn si kecil molek nie suke menggaru maka luka lah kulitnya tu..




 Awek kcik bergaya..hehe..



No comments:

Post a Comment