MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Tuesday, June 14, 2011

My konvokesyen...

Konvo yang berlangsung di PICC Putrajaya pada 13 mei 2008 dah nak hmpir 3 thun berlalu....alhamdulilah hasil usaha aku tmat juga pembelajaran aku di POLITEKNIK SULTAK SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH,Saha Alam selama 3 tahun dalam bidang Diploma Teknologi Berasaskan Kayu..


Bidang yang aku warisi dari babah ku..hehe..Bnyak pengalaman waktu belajar di sini sbb nie lah bidang yg amt aku minati..




Banyak juga kngan di PICC nie..Nie lah gmbar aku & fmly yg dtg utk melihat aku menerima diploma antaranya my babah Zul ,my mom Eja,my adk Dila & my nenek iaitu Allahyarhamah Halimah Bt.Md Ganja. nie lah kngan terakhir aku bersmanya..aku jua bersyukur dapat menjaganya sebelum beliau pergi menghadap-NYA...
Nie la antara gmbr-gmbr yg aku smpat ambil sms konvo...





No comments:

Post a Comment