MY LOVE B2B

Photobucket

ME B2B

Photobucket

About Me

My photo
klang, selangor, Malaysia
Ank pertama dri 5 beradk.Tamat pengajian di politeknik sultan salahuddin abdul aziz shah dlm jurusan diploma teknologi berasaskan kayu.

cE TeNgOK cIkIT

TicketsNow.com Discounts

Jam Si Montok

EnY NurBAiZuRa@AnJe. Powered by Blogger.

CaLeNDer Si MonTOK

Thursday, April 12, 2012

TeRHaRU Di PaGI Hari

Wat pertama kalinya pg nie hati ku tersentuh walaupun hanya ayt je yg aku terima. aku rsa mgkin sesetengah org x kisah pun tp aku sndri x tau knp pg td aku rsa ayt tu terlalu menyentuh hati kecil aku..mgkin keikhlasan insan tu menghantar msj tersebut wat aku rsa terharu..huhu..
bg aku setiap insan ada pndangan masing-masing begitu juga aku..ape pn aku bersyukur dikurniakan dia yg byak membntu aku dri mula kami kenal shga sekarang..
1 je yg aku pling ska kat dia sbb dia sentiasa memberi semangat kat aku spya sentiasa berfikiran positif..thanks syg..


Happy B'Day B, love u..thanks..

No comments:

Post a Comment